יום שני, 14 במאי 2012

רכישות וצרות אחרות


כפי שצויין בפוסט הראשון, לאחרונה נכנסתי לפרנזי של קניות באינטרנט-איביי וחנויות אינטרנטיות אחרות. בפוסט זה אפרט על כל הרכישות שלי ברשת עד כה, המחירים בהם רכשתי ואמליץ על המוכרים והחנויות מהם רכשתי. היות והרומן שלי עם אי.ביי וחבריו החל רק בקיץ האחרון, הרשימה לא כזו ארוכה.
עד כה לא היו לי חוויות רעות עם רכישות מהאינטרנט (טפו טפו טפו..), אז בנתיים המוטיבציה לבזבז כסף מעבר לים בהקלקת עכבר עדיין קורצת לי.
כל המשלוחים לקחו לי בין 5 ימים ל-10 ימים, פחות או יותר.

הכל התחיל באי.ביי...


המוצר הראשון שרכשתי מהאינטרנט ובפרט מאי.ביי היה פריימר מינרלי לעיניים של חברה אמריקאית זולה מאוד בשם elf, בצבע sheer. הייתם מצפים לאיכות ורמת ביצועים נמוכה עקב המחיר הנמוך, אך הפריימר לא רע בכלל. לאור העובדה שעד אז כל צללית ששמתי על העיניים הייתה פשוט נעלמת תוך מספר שעות, זה היה שיפור ענקי, כשבסוף היום גליתי שעדיין יש צבע על העפעף (אומנם לא טרי ומושלם כמו ברגע ההנחה, אבל סביר). למתחילות שרוצות להתנסות או לאלו עם עפעף לא שומני במיוחד, מומלץ מאוד.

מחיר: 5.25 דולר (כולל משלוח).
מוכר: לצערי המוכרת כבר לא פעילה.


לאחר מכן שמעתי על חברה אמריקאית זולה נוספת בשם nyx ועל השפתונים המהוללים שלה מסידרת round lipstick. יש להם מגוון מטורף של גוונים! אלו שפתונים במרקם מאט, מאוד רכים ונמרחים באופן חלק. העמידות, אני מניחה, ממוצעת. אין לי נסיון רב עם שפתונים, לכן גם אין לי ממש למה להשוות. כמו כן, לטעמי, הריח שלהם מזעזע, אך הוא אינו מורגש בעת שימוש. רק אם תקרבו אותו ממש קרוב אל האף תרגישו בריח.
אחרי שסקרתי מליון סווטצ'ים בבלוגים השונים ברשת, החלטתי על שלושה גוונים: fire (אשר האחיינית שלי מרחה על עצמה ועל כל הקיר. כלומר, ז"ל), spell bound (ורוד-אדמדם) ו-doll (ורוד עתיק).  בעיקרון אני לא נוהגת להסתובב עם שפתונים ביום יום (משתמשת בשפתון האוניברסאלי של לוריאל), אז לאחר שההתלהבות מהשפתונים נרגעה הם די שוכבים במגירה ומחכים בכליון עיניים שאעשה בהם שימוש.
בעיקרון, הם מאוד בולטים עליי ליום יום ואני מעדיפה מראה טבעי יותר. ניסיתי את שיטת הטפיחות, אבל כמובן שהשפתון דהה ככה מהר מהשפתיים ולא היה לי כוח "לטפוח" על השפתיים כל היום כדי לחדש. בנוסף לכך השתמשתי בהם כסמקים קרמיים, אבל אני כל הזמן שוכחת שאני רוצה להשתמש בהם על הלחיים ושמה פודרה ישר אחרי המייקאפ.
שימוש נוסף שמצאתי להם הוא ערבוב עם קונסילר כדי ליצור קורקטור ורדרד להסתרת כהויות חומות, שהיו לי משום מה בתקופת החורף.

מחיר: בזמנו (לפני 7 חודשים) רכשתי את שלושת השפתונים ב-7 דולר (משלוח חינם), אך כעת אני רואה שהמחיר עלה ל-7.49 דולר ובנוסף 4.78 דולר משלוח לישראל.
מוכר: גו'י המהוללת, אשר מוכרת מגוון רחב של מוצרי החברה בחנות שלה באי ביי. מומלצת בחום.
כתובת לחנות: http://stores.ebay.com/joyscosmetics


מוצר נוסף שקניתי באי ביי הוא קרם הפנים הצהוב של קליניק, עבור עור מעורב-שמן (אותו אחד שפירטתי עליו בפוסט שיגרת הטיפוח): dramatically different moisturizing gel, בגודל 50 מ"ל.

מחיר: 17.50 דולר (משלוח חינם).
מוכר: lynny poo (הייתן צריכות לראות כמה סמיילים היא שמה לי בפידבק, חמודה :-)  ).






המוצר הבא שקניתי באי ביי הוא הפריימר לעיניים shadow insurance של חברת too faced. פריימר מהולל ביותר, אך אני והוא התחלנו ברגל שמאל. בהתחלה הוא לא עבד, אחר כך הפריימר עצמו הצטבר לי בקפל העין. כשכבר התחלתי להתייאש ממנו ולשקול לקנות את הפריימר של אורבן דיקיי, אהובי, התייעצתי בפורום איפור וציור גוף בתפוז ונאמר לי שאולי אני משתמשת בכמות גדולה יותר. מסתבר שהן צדקו. הורדתי את הכמות והוא התחיל להראות את יכולתיו כפריימר. אומנם אני עדיין לא מרוצה במאה אחוז, אבל אני מאמינה שמתחילה פה ידידות שיכולה להפוך לידידות נפלאה. נחייה ונראה איך הוא יתפקד בקיץ.

מחיר: 12 דולר (ועוד 3 דולר למשלוח). כעת מחיר המשלוח לישראל עלה ל4.56 דולר.
מוכר: honeylululeelu 

*אצל מוכרת זו גם רכשתי את המסקרה המוקטנת (4 מ"ל) של lancome hypnose drama, במחיר  9.88 דולר (ועוד 4.56 דולר משלוח). סקרתי אותה בפוסט המסקרות.

*המסקרה המוקטנת הנוספת שסקרתי באותו פוסט clinique high impact curling, בגודל 2.5 מ"ל, נרכשה מ:
 מוכרת בריטית: בשם merrill007roxy.
מחיר: 3.25 פאונד (בערך 5.24 דולר) ודמי משלוח של 1.95 פאונד (3.15 דולר).


בהמשך פניתי לשוק הרחב ומצאתי את האתרים הבאים:

Lookfantastic



מדובר באתר בריטי מאוד ידוע ואמין, עם משלוחים בחינם.
באתר רכשתי את פלטת ה-naked של urban decay ומאז רכישתה, בדרך כלל כשאני מתאפרת, היד מיד נשלחת אליה. מדובר בפלטה שמכילה 12 צלליות בצבעים טבעיים וחמים. הכוונה לצבעים חומים בעיקר, כאשר רוב הצלליות שימריות (עם מעט נצנצים) ושתיים מהן במרקם מאט. למרות שאני יותר נמשכת לצלליות מאט, אני מוצאת שהשימר בצלליות אלו אינו מוגזם ויוצר מראה מאוד טבעי ויומיומי.
ביחד עם הפלטה, קיבלתי מברשת להנחת צלליות ופריימר מוקטן לעיניים של החברה. מכל הפריימרים שניסיתי, הוא המועדף עליי וכשייגמר לי הפריימר הנוכחי, אחזור אליו.

כמו כן, צירפו לי לחבילה דוגמית של פילינג האורז המדובר של דרמלוג'יקה. בזמנו לא ידעתי עליו דבר, במיוחד לא ידעתי שמדובר באבקה (חשבתי שזה נוזלי או משהו כזה) וכשפתחתי את האריזה רוב האבקה התעופפה לי. my bad. נשאר לי מעט  חומר להתנסות אחת, אז לא יצא לי ממש להתרשם ולקבל מושג עליו, לצערי.

מחיר הפלטה:  36 פאונד, אבל מצאתי קופון באינטרנט עבור אתר זה (תמיד מסתובבים קופונים לאתר הזה, מומלץ לחפש), אז זה הוריד לי כמה פאונדים (3 אולי..).
כתובת לחנות: http://www.lookfantastic.com

Strawberrynet

אתר קניות אמריקאי, עם אתר בגירסא עברית (כמה נחמד לקבל recognition..). האתר ידוע במחירים הנמוכים (יחסית) שלו ובמבצעים וההנחות שלו. בכל קנייה מקבלים אחוז נוסף של הנחה, עד שמגיעים ל-10 אחוז. חוץ מזה הם תמיד יוצאים במבצעים והנחות. לפעמים הם גם מוכרים מוצרים ללא האריזה או עם פגם קטן במחירים מאוד נמוכים, לכן מומלץ להירשם ולקבל עדכונים.
בכל מקרה, נכון לעכשיו רכשתי רק פעם אחת, את אותו קרם צהוב של קליניק עבור אמא שלי, לעור יבש.
מחיר: 89 ₪ (עבור 50 מ"ל). אני רואה שהעלו את המחיר ל92.5 ₪.
ד"א, לאחר שקניתי את הקרם באתר, גיליתי שבאי ביי אפשר למצוא אותו במחיר יותר זול וקניתי את הקרם שלי, כפי שצוין קודם, ב-17.5 דולר (בסביבות ה-67 ₪).



Iherb


זהו האתר האחרון שגיליתי וממש התלהבתי ממנו. במבט ראשון הוא לא נראה מזמין במיוחד. גם לאור העובדה שהוא מוכר מוצרים אורגניים וטבעיים, תוספי מזון וכו' לא משכה אותי במיוחד. כמובן שכל זה השתנה לאחר שגיליתי שהמברשות של אחת המאפרות היוטיובריות האהובות עליי, סמנת'ה צ'פמן, נמכרות באתר הזה. מדובר בסידרת real techniques. בכל פעם שצפיתי בסרטונים שלה, בהם היא משתמשת במברשת הסומק הורודה המהממת שלה, הזלתי ריר וחלמתי על היום בו היא תהיה שלי. לא האמנתי שזה יהיה בזמן הקרוב, כי היה ניתן להשיג אותה רק באנגליה וארה"ב. ברגע שגיליתי שהאתר מוכר אותה, אצתי רצתי, שלפתי את הויזה ורכשתי את אהבת חיי הנוכחית.

מחיר המברשת: 8.99 דולר.

מה שטוב באתר הזה גם הוא העובדה שאפשר לקרוא ביקורות של אנשים שכבר רכשו את המוצר.
מחיר דמי המשלוח באתר עבור הזמנה: 6 דולר (בהזמנה עד 40 דולר) או 4 דולר (בהזמנה מעל 40 דולר). יש לעיתים מבצעים והנחות (לדוגמא משלוח חינם מעל סכום מסויים).
בהזמנה ראשונה באתר מקבלים הנחה של 5 דולר, בהכנסת קוד (שמי שכבר הזמין מהאתר קיבל כדי להעביר הלאה ללקוחות חדשים). אתן מוזמנות להכניס את הקוד שלי ULU332.
(ככל שהבנתי, אם אנשים משתמשים בקוד שלך אתה מקבל הנחות בהזמנות עתידיות).

כתובת החנות: http://www.iherb.com/



את ההזמנה השניה ביצעתי בסוף אפריל. החלטתי שהשנה אני קונה לאימא שלי מוצרי איפור וטיפוח ליום הולדת (אחרי ששנתיים ברצף קניתי לה תכשיטים-הגיע הזמן לגוון). בקיצור חיפשתי תירוץ להזמין משם שוב.
לאור העובדה שאמא שלי העלתה בפניי את העובדה שהיא שוקלת להפסיק להשתמש בקרם פנים בקיץ, משום שהוא כבד לה מידי, החלטתי לפנק אותה בקרם פנים קליל לקיץ, בשם jason natural c effect.
קראתי לראשונה על הקרם בבלוג של מרינה, ב"יש יופי בכולנו" וכאשר חיפשתי ביקורות נוספות עליו, ראיתי שנשים מבוגרות אוהבות מאוד את הקרם הזה. הוא קליל, נספג מהר, בעל ריח תפוזי עדין ונעים. כמו כן הן טענו כי הוא מחליק קמטים, מאיר את הפנים ומוריד 10 שנים (נו כמובן). לא יודעת לגבי שלוש הטענות האחרונות, אבל אימי בהחלט מרוצה מהקרם.
כמובן שגם אני הייתי חייבת להתנסות בו, אך יצא לי להתנסות בו רק פעם אחת. המרקם שלו מאוד נעים וכיף להתמרח בו. הוא מחליק בטבעיות ובקלילות על העור. אהבתי את זה שהוא נספג מהר וגם מיד לאחר המריחה העור שלי נראה זוהר וחי יותר, מה שמאוד מצא חן בעיניים. עם זאת, לאחר מספר שעות בודדות העור שלי החל לייצר שומן במרץ. אומנם בשלב כלשהו זה התייצב ונעצר, אך התחושה במגע עם הפנים לא הייתה נעימה ולכן החלטתי שהקרם לא מתאים לי ולא אמשיך להתנסות בו.

מחיר: 12.20 דולר.



בנוסף לקרם, הזמנתי לה גם את הפודרה המאירה/מוזאיקה/מתקנת, בשם (הכל כך ארוך)-

Physician's Formula, Inc., Powder Palette, Multi-Colored Face Enhancer, 1440 Highlighter.

הראיתי לאימא שלי תמונה של הפודרה ושאלתי אותה מה דעתה עליה. היא מאוד התלהבה ממנה והייתה סקרנית לנסות אותה, אז צירפתי אותה למתנה. גם ממנה היא מאוד מרוצה. יצא לי גם לנסות אותה פעם אחת. פודרה נחמדה מאוד, קלילה ולא קמחית. אפשר גם להשתמש בריבועים הלבנים כהייליטר עדין.
הבעיה היחידה איתה היא, שכדי להגיע למראה ולמברשת, צריך להרים את הפודרה. מה ההיגיון לשים את המראה למטה?

מחיר: 13.39 דולר.



כמובן ששתי מתנות זה לא מספיק לאמא הכי טובה בעולם, אז הוספתי לה גם מברשת הפודרה של real techniques. היא ממש התלהבה ממנה. למען האמת זו פעם ראשונה בחייה שהיא משתמשת במברשת פודרה (או מברשת בכלל).
 כמובן שהייתי חייבת לנסות את המברשת הזו והיא מהממת ביופייה וכמובן רכה ונעימה כמו אחותה, המברשת סומק.

מחיר: 9.99 דולר.



בנוסף למתנות של אמא שלי, התחשק לי גם להזמין לעצמי משהו, אז הזמנתי את מסיכת הפנים, לעור שמן ונוטה לאקנה של queen helena, בשם the original mint julep masque. אני לא יכולה לתאר כמה אני אוהבת אותה. אומנם אין לי נסיון עם מסיכות מסוג זה, אבל היא פשוט עושה את העבודה. היא מבריחה לי כל מיני פצעונים קטנים וסוררים במצח ובלחיים וכשצצים לי בריונים רציניים על הפנים, היא משתלטת עליהם לפני שהם מספיקים לעשות לי טרור. כל זה והיא אפילו לא מייבשת לי את העור. בקיצור, מומלץ בחום!


מחיר: 3.84 דולר.



היות והיה מבצע באתר, של משלוח בחינם בקנייה מעל 40 דולר וגירדתי את ה-39 דולר, הייתי חייבת להוסיף עוד משהו קטן, אז כמובן הלכתי על סטיק חמאת הקקאו של cocoare. בעיקרון הוא שימושי למריחה על איזורים יבשים כמו שפתיים ומרפקים. הריח כמובן מעורר תיאבון (זהירות לא לתת לו ביס). ברגע שמורחים אותו על השפתיים יש תחושה מאוד לחותית/שמנונית, אבל תוך דקה-שתיים זה נספג לחלוטין בשפתיים ומשאיר אותן רכות ונעימות.
משהו קטן וחמוד שאני שוקלת לקנות עוד כמה כאלה ולפנק אנשים מיוחדים :-)

מחיר: 1.41 דולר.

*דרך אגב, בכל הזמנה אפשר לבחור דוגמית בחינם, בין היתר גם של מוצרי טיפוח ב-freebies, שנמצא בשורה הכי עליונה באתר.

 ובזה נגמר פוסט הרכישות האינטרנטיות שלי עד כה.
מקווה שנהנתן :-)

2 תגובות:

  1. תודה על פוסט מפורט, אני לא הימרתי והזמנתי רקר NYX אחד, יגיע ונתרשם...

    השבמחק
    תשובות
    1. זהו, בזמנו נתפסתי בהייפ מסביב לשפתונים שלהם, אז ישר הזמנתי שלושה.
      הפעם החלטתי להזמין מוצר אחד מכל סוג (סומק קרמי ועפרון ג'מבו לעיניים), כדי לבחון אותם לפני שאני מתפרעת ומזמינה את כל הצבעים..

      מחק